Glad Påsk!

Hejåhå!
Känns som vi har kånkat & fixat saker hela dagen idag.. (eller det har vi i princip gjort, haha) Så nu är jag heeelt slut i armar,ben & rygg. Men på 2 dagar har vi fått våran nya lägenhet att se riktigt fin ut. Vi flyttar helt in på måndag och det ska bli otroligt skönt. Har tröttnat på att bo i vår kalla lilla etta nu. Så ska bli riktigt skönt att flytta till en ny fräsch 2a. Jag har iaf tröttnat på att fixa och dona nu, så tog mig ett glas påskmust och satte mig vid datan ist så mannen i huset får jobba på lite. haha.
 
Visar bilder på hela läggan när allt är klart. Just nu står det lite lådor här och var så därför visar jag bilder sen!
Ha en bra påsk alla! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0