I'm back!

 

Hejsan gullisar!
Har att det lite jobbigt igår & idag och har verkligen inte haft lust att blogga. Vad som hänt tänker jag inte ta upp här. Ska hålla det positivt här på bloggen! :)

Idag har jag inte gjort så mycket.. Sov till ungefär 11, sen ha älskling och jag inte gjort så mycket. Bara vart hemma och tagit det lugnt. :)
Var i duschen för ett tag sen, absolut bästa stället att tänka på! Haha!

Som jag skrev i ett inlägg förut, har jag 6 drömmar (om inte mera!) men de jag skrev är nått av det jag verkligen vill!
Och ett mål är att jag vill bli en stor bloggare & kunna tjäna pengar på mitt bloggande!
Jag tänker satsa stenhårt på det! Jag älskar och skriva och det har jag gjort sen jag var liten! :')

Men nu ska jag se på What To Not Wear! :)
Puss


 


Kommentarer
Postat av: mommo

Hej
jätteroligt att du har börjat blogga igen. Jag följer din blogg med stort intresse. Lycka till med den

2013-02-19 @ 20:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0