@ rosella

Sitter och väntar på att få gå av färjan. Tar ju som vanligt en sju helvitis tid. Ska fara över och träffa min lill sis! Och Veronika! Trevligt värre :) ska försöka få iväg ansökningarna till skolorna oxå! Kanske går snabbare att posta de från Sverige ist för Åland :)) Min högsta önskan nu är att komma in på Nacka praktiska gymnasium! Har alltid velat bo i sthlm och det är min dröm! Har gett mig fan på att jag ska bosätta mig där! :)
För övrigt så rinner pengarna iväg som vatten mellan fingrarna. Jag och snåla på pengar är ingen bra kombination!
Men sluta röka är mitt första mål och då kanske mina pengar inte försvinner så lätt?! Wish me luck ;)


Kommentarer
Postat av: Maddis

Behöver också sluta med rökningen!!! Fya!

2012-03-30 @ 11:13:43
URL: http://missism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0