Du & jag under täcket bby, ska vi göra nått äckligt bby?

Den 8de mars 2012 har jag haft den här bloggen i 2 år. Shit vad tiden går fort!
Okej, jag har inte varit så himla aktiv på sista tiden. Men ska försöka ändra på det.

Helgen har varit jätte konstig, blandade känslor! Poliser hit och dit... Men ja. Har haft en grym helg ändå och tack ni som gjort den hel grym! ♥ Och tack ni som stöttar mig igenom allt det här. Men känner att det är bara att glömma och gå vidare. Men inte ännu. Snart kanske.

Om en stund kommer Zara,Robin och Sofie hit på kaffe kanske? :) Sen får vi se lite vad vi hittar på :)
Nu blir det en ciggis på det här och bara så att alla vet, mitt humör är på topp, efter allt som hänt i helgen så tycker jag att jag borde vara ledsen och nere, men har varit hur glad som helst hela helgen och det tänker jag fortsätta vara! 


image description

Tiden läker alla sår.

Kommentarer
Postat av: Mathilde

Var med och TÄVLA om 2 STYCKEN PLUS-ABONNEMANG SOM GÄLLER TOM SLUTET AV NÄSTA ÅR (HELA 2012 OCH 2013) från REMBY.COM, i min blogg. (remby är ett program där du kan redigera bilder och göra collage och liknande).

Direktlänk: http://happyfluffy.blogg.se/2012/march/tavling-vinn-gratis-plus-abonnemang-hos-remb.html#comment



Om du inte vill vara med och tävla kolla gärna in min blogg ändå. =D

2012-03-20 @ 08:01:06
URL: http://happyfluffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0