morsing korsning

Det är grymt tungt att stiga upp på morgonen! Men det är bara att bita ihop! Första dan på dagiset efter påsklovet igår då, det var tröttsamt haha! Plus att det finns typ ett tiotals huggormar på dagiset!!! Och barnen måste vara på en avdelning typ och får inte vara ute. Vilket leder till att jag är sjukt trött och vill bara hem! :(
Och det snöade igår, liksom det är maj?! Sommar, hallå? Värmen är avstängd på dagiset för någge gubbar tyckte det var sommar, skitkallt alltså! Och när jag skulle laga trolldeg till barnen, så skulle jag koko vatten i en tekokare, såklart ska strömmen slå av de. mitt liv sög så jävla hårt igår.
Men idag är jag iaf hemma, skönt det. haha! Kom just hem från övningskörningen som gick köpprättåthelvete, jag tänkte nog bara på hur jävla trött jag var, haha! bättre lycka nästa gång, visst? ;)
Nu är mammi här och hon håller på städar, haha. Klockan 2 ska vi på föräldrarsamtal typ? drygt att det är så sent, vad fan ska jag göra till det då?! sova? :D
Nu tänker jag sätta igång ett avsnitt av oc :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0