måste bara skriva av mig lite

Hur fan kan du vara så jävla omogen som du är?! Alltså jag fattar inte hur du kan leva med dig själv och bara överdriva en jävla massa. Fattar du hur jävla skönt det är att flytta ifrån dig eller?! Har längtat som fan efter den här stunden, jag skiter i om mitt liv inte blev som jag ville, men jag har iaf de bästa vännerna som finns där när jag behöver, till skillnad från er andra.
Jag är så trött på att alltid behöva göra som du säger och att det och det ska göras bums, men när jag säger att du ska göra nått då kan det ta en vecka innan du gör det. fucktard i huvudet är du. jag skiter fullständigt i hur många som kommer tycka att jag är dum i huvudet som skriver det här, men jag har det bra som jag har det nu. hejdå

Kommentarer
Postat av: emma m.h. wall

hellu.. :) efter bloggtorka drar jag nu igång "helgens blogg" igen.. delta gärna! KRAM

2011-05-20 @ 18:55:14
URL: http://emhw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0