Fredag!

Hej! :)
Sitter och är rastlös och vet inte riktigt vad jag ska göra tills jag ska gå ner till bussen, om en timme ca!
Har diskat och städat och varit jätte duktig! ;) Inviger min nya resväska idag oxå, skönt som fan att inte behöva ha 100 olika väskor att bära på! haha! Men nu kom jag på att om jag går ner lite före så kan jag ta en kaffe på pressbyrån kanske?! :D mums!
Tänkte egentligen dra ut med Zara när jag kommer iland, men det känns ganska jobbigt. Är helt slut efter den här veckan! Så blir nog hem och sova! Och sen blir det nog att bara ta det lungt och plugga i helgen! rester.. :(
Och så är det ju så himla kul att tv har typ sluta fungera..? Den bara laggar ihop! :( Så jag har lyssnat på musik i princip hela dagen, annars känner jag mig så ensam! haha! 





mobilbilder från i vintras tror jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0