chill kväll

Har just förlorat en match i monopol mot mamma och frida. haha. jag kom på "Normanstorg" (stavning?) Frida hade hotell och skit där, 52 000 spänn, jag hade typ 20 spänn haha. jag gav helt enkelt upp och orkade inte spela mera :)
Men det var kul, men just nu känner jag mig välidgt sliten och trött och funderar på att krypa in under täcket och slå på en film eller nått..? :) 

Slänger in lite bilder från min och Fredrikas picknik för någon dag sen och bilderna från ikväll! :)

Piiiicknik i parken!









Monopol/Myskväll!



det börja bra för mig....


...sen gick det inge vidare bra!






haha, sliten_brud_93

nu ska jag ut på en cigg, sen får jag se vad som händer med resten av kvällen! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Har Fråge Stund På Bloggen! , Fråga något :P

2011-05-15 @ 15:01:05
URL: http://exiis.blogg.se/
Postat av: SelenaGomezSwe

Hejsan



Gillar du Selena Gomez? Om du gör det så är min blogg rätt för dig ;)

2011-05-15 @ 15:17:28
URL: http://selenagomezsswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0