1 maj

Godkväll? :)
Jag har haft ett underbart bra påsklov och imorgon är det slut :( Fast det är ju först på tisdag skolan börjar igen och jag har ju fortfarande praktik, så det känns bra :)
Igår på valborg hände det i princip ingenting! Chilldrack lite på pissberget, engelska parken och hos Silva. Men drog hem ganska tidigt, var ganska sliten efter i fredags. haha ;) menmen, det är grymt skönt att vara 18 och nu är det bara typ 1 måndad tills jag får köra upp, som vanligt lär det ju gå fort, eller hur? :D
Nu ska jag fortsätta se på OC som jag har gjort nästan hela dagen, jo men just det! Var på 1a maj loppis med mor min oxå! :) Köpte en blå spaghettislev och en rosa ishink (?) ;) haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0