vårkänslor!

åh, sitter och kollar på sommarbilder. Och igår var det ju nästan sommar ute? :D haha!
Satt ute på altanen och stekte med Robin,Julle och Anna, sen drog vi vidare till grillen och satt där och chilla biffen en stund tills jag skulle åka in till stan och käka med Pappa,Bea,Fredrika och Frida! Det var träävlans.
Sen åkte vi till Sverige igen och nu sitter jag i skolan och har det allmänt tråkigt och funderar på att gå och käka?
Hade förresten matte prov för en stund sen, hade helt glömt bort det! :(


bild från görnan 2008?


bilder från förra sommaren 2010!


sommar på föglö, 2008


haha, man måste ju bjuda på sig själv ;)
jag och frida för 3 år sen typ, haha!

midsommar 2010




snacka om att jag saknar sommaren! men nu ska jag äta! hejdå gullungar :)

Kommentarer
Postat av: Pärla Nuñez

ja den finns kvar ;)

2011-03-21 @ 12:19:22
URL: http://perlitasbloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0