uttråkad

- Namn: Fanny Nordin
- Smeknamn: kallas bara fanny :P
- Födelseplats: mariehamns BB
- Ögonfärg: Blå tror jag?
- Hårfärg: svart
- Naturlig hårfärg: haha, det var en bra fråga det.. typ mörk blondt kanske?
- Längd: 171cm senaste jag mätte mig iaf! 
- Skostorlek: olika på skor, typ 39-41
- Höger eller vänsterhänt: Höger
- Stjärntecken: oxääää
- Skor som du bar idag: sk8ar skor uknow ;)
- Rädsla: ormar,spindlar,trånga utrymmen, AVLOPPSHÅL! (sånna där i typ duschen..)
- Målsättning: gå ut skolan,skaffa jobb och faaamilyy
- Din första tanke när du vaknade imorse: "är fredrika hemma?" haha, tv var på så ;)
- När somnade du: ingen aning!
- Pepsi eller Coca Cola: cola
- McDonalds, Max eller Frasse: Donken
- Singel- eller dubbeldejt: spelar väl ingen roll :)
- Adidas eller Nike: båda är väl nie :D
- Choklad eller vanilj: choklad
- Svär du: ja, satan.
- Sjunger du: lite när jag känner för det!
- Duschar du varje dag: nej
- Gillar du skolan: inte det minsta...
- Tror du på dej själv: jajamensan! :D
- Blir du åksjuk: kan hända
- Tycker du att du är hälsosam: hahah, åhnä..
- Gillar du åska: nej:(
- Spelar du något instrument: nåånej
- I framtiden: hoppas jag att jag är rik
- Hur gammal vill du vara när du gifter dej: tillräckligt
- Namn på barn: pojke: milton, flicka: maya
- Ditt drömbröllop: på en strand i australien (?)
- Vad vill du bli när du blir vuxen: barnskötare/förskolelärare
- Antal människor du skulle ge ditt liv för: min familj och mina fina vänner♥
- Antal CD skivor du äger: ingen aning :o
- Antal piercings: läppen,tungan och öronen
- Antal tatueringar: 0
- Antal gånger har du varit med i tidningen: några gånger
- Antal saker du ångrar: för många

Brukar du..
- Titta dej själv i spegeln? ja
- Gnälla: ja
- Skrika: ja
- Sova: ja
- Försöka vara annorlunda: nej
- Klä dig i svart: ja
- Gå till kyrkan: nej
- Gå i skolan: jo
- Ljuga: nej
- Hata folk: jo
- Lita på folk: ja och nej

När..
- Åt du senast: någon timme sen
- Läste du en bok senaste: det vare ett tag sen
- Köpte du något senast: idag
- Svor du senast: idag
- Sjöng du senast: igår
- Klagade du senast: idag
- Är det sommarlov: 9 juni

Vem..
- Saknar du: silva,elin,robin,zara och tusans många till....
- Vill du döda: ingen
- Rörde dej sist: jadu, nån tant i taxfree kanske?
- Vill du slå: de ni
- kramade du sist: ingen aning
- Vill du prata med: nån
- Skrek du till sist: vet inte
- Vill du vara som: vet inteeee
- Sårade dej senast: nämer inga namn...
- Vill du bli galet full med: en massa vänner
- Fick du sms från senast: robin tror jag
- Ringde dig senast: mammmiii

Kommentarer
Postat av: Fredrika

sen när började du heta Fredrika nordin? ;)

2011-03-29 @ 20:08:33
URL: http://freeedrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0