nu ska jag på date med john blund!

Fredrikas och mina planer blev inte riktigt som vi tänkt oss! haha!
Vi orkade inte gå till ica ;) Så vi tänkte att vi gör det imorgon ist! :) Men det vart inte så heller!  Jag åker till Åland imorgon för att jag är sjuk och kommer ändå bara ligga hemma och tycka synd om mig själv och dricka te! :(
Så ringde mamma och hon tyckte jag skulle komma hem så hon kan pyssla om mig så jag blir frisk! :D
Fredrikas reaktion när jag sa att jag åker till åland var ganska bra ;) - NEEEEEEJ! Då blir jag själv! :(
Haha! Nu vet hon hur det känns att vara hemma en vecka helt själv :( tråååkigt!
aja, nu ska jag sova! puss på er!

Kommentarer
Postat av: S A R A H C O L L E C O L L I N

aw tack så mkt :)<3

2011-03-28 @ 23:11:33
URL: http://sarahceciliacollin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0