i just died in your arms tonight

tjenare! kom precis från jobbet! Sitter på trafikskolan och fördriver tiden tills bussen hem går :)
Det var ovanligt roligt att jobba idag, haha! Jag brukar vara jätte trött och sliten, men nu var jag rätt så pigg faktiskt! :)
Egentligen skulle jag åka till åland med kl 3 färjan, men bara för att det är torsdag går den bara kl 12 och 19 :( Så blir sista färjan ikväll då och jag hoppas verkligen att det inte är så jätte mycket is nu, så att färjan blir försenad och skit. :o

Nu ska jag kika på facebook, svara på era kommentarer! Och när jag kommer hem drar jag igång en dagens blogg igen! :) Håll utkik!


Kommentarer
Postat av: vickan

tack :D

2011-03-10 @ 13:31:07
URL: http://pinklaadyyw.blogg.se/
Postat av: josefine

sv; va roligt att åka till åland :D



själv ska jag plugga :p

2011-03-10 @ 13:37:43
URL: http://osin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0