varför?

vill bara släppa en tår eller två nu. saknar alla jävla underbara människor som jag förlorade på grund av en idiot. om jag bara kunde spola tillbaka tiden så att inget av det här hade hänt, det ända jag vill är att ni ska glömma och förlåta. men jag vet hur svårt det är, jag var inte mig själv den dagen och jag vet inte vad jag riktigt tänkte på, men jag saknar er så fruktansvärt mycket att det inte går att beskriva med ord. jag vill träffa er och reda ut allting och göra allt som det var förut! minns ni inte hur jävla roligt vi haft? det var den underbaraste tiden i mitt liv och jag kommer aldrig att glömma den. snart börjar skolan igen och jag vill att vi ska kunna vara vänner då och kunna skratta och ha roligt igen. jag hoppas att ni ser det här så ni verkligen förstår hur dåligt jag mår och att jag saknar de tiderna varje dag. det har ju gått ungefär ett halvår och jag tycker det är bara att glömma det, men så är det ju inte, jag förstår det och jag förstår att ni hatar mig, men det är ju lixom ingenting som har hänt mellan oss så vad är det för big deal egentligen? just please forgive me.

Kommentarer
Postat av: Sara Ellström

sv: jadå, det är fint med mig med.. :P

vad har du gjort idag? :D

2011-07-25 @ 19:29:39
URL: http://saraellstrom.webblogg.se/
Postat av: Mormor

Vad fint du har skrivit. Jag hoppas att dina klasskamrater förstår och förlåter. Om det är någonting som måste förlåtas. Det blir nog bra Fanny

2011-07-25 @ 21:05:45
Postat av: betinabengtsson

sv: okej!

2011-07-25 @ 21:20:49
URL: http://betinabengtsson.webblogg.se/
Postat av: DANIELLA - photography & design

fint skrivet! :)

2011-07-25 @ 21:39:49
URL: http://ddaniellaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

tyvär fanny så kommer det aldrig gå att förlåta, det du gjorde är oförlåtligt , du ångrar dig säkert sjukt mkt , som jag läste i texten men tyvär så räcker itne det och vi kommer aldrig bli vänner.

vad du än skriver och hur mycket du än skriver så kommer det inte bli förlåtligt ,det spelar ingen roll hur mycket du ångrar det och det spelar ingen roll hur mycket du kommer fram till oss och pratar med oss för våran vänskap is over forever. im sorry men thats life , du som gjorde fel , jag brukar säga att alla förtjänar en andra chans men inte den här gången!

2011-08-07 @ 23:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0