efter fem minuter en annan, det står player skrivet i pannan

Tjena tjena! Jobb igår och idag, det var ju sådär allmänt tråkigt/roligt. Haha! Just nu vill jag ha min lön, känner mig så himla fattig! Har 40 cent, WOOHO! 
Men det blir nog stan ikväll eller snart ? Bara Sofie får käppen ur arslet och kommer hit och hämtar mig, hähä.
Igen sen kväll ikväll inte! Sverige imorgon och då ska jag se om jag hittar nått fint, en klänning kanske..? Snart kommer ju min älskling oxå!!! (väskan jag beställde!) Den borde komma nästa vecka? Då har jag iaf fått lön, haha!
Men nu ska jag ut på en cigg och sen ringa Sofie! Ha en bra kväll!



UPDATE: Blir hemma ikväll.... Ingen skjuts.....


Kommentarer
Postat av: DANIELLA - photography & design

sv: ja, det är fler som verkar tycka att deet är synd att jag inte gör det :) Men det tar sån tid :)

2011-07-26 @ 22:04:39
URL: http://ddaniellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0