23 juli

Igår var det nog varmaste dagen på hela sommaren! Och att vara vakt i den hettan var inget att rekommendera! Skuggan var min bästa vän igår, haha! Vid 1 när jag slutade var det 22 grader ute!!! Helt sjukt alltså.
Snart kommer bästaste Renee hit och är social med mig tills jag ska på jobb vid 5 igen! Som tur är så är det inte lika varmt ute idag, så jag kanske överlever kvällen. Men fy tusan vad jag hade ont överallt när jag kom hem igår! Jag stog nästa 14 timmar igår. Det är inget jag gör om!! Har ännu lite ont i nacken och skavsår på mina små fötter :(

Men nu ska jag kolla på nån film tills Renee kommer :) Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: EMMAS!

Dagens blogg är nu avslutad, se om du vann & anmäl dig gärna igen :D kram!



direklänk:

http://perssoneemma.blogg.se/2011/july/vinnaren-av-dagens-blogg-och-ny-omgang-d-1.html#comment

2011-07-24 @ 12:58:05
URL: http://perssoneemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0