skriv något här

Nu är det skola igen då! Orkar inte alls! :( Har ont i magen och vi har prov idag och smart som jag är så glömde jag mitt häfte med allt om provet i gympasalen igår! jävligt smidigt.... så provet kommer ju gå åt helvete! :(
Men att mina kläder är skit fina! :D jag älskar de!
Har inte tagit bilder ännu på det, men det kommer jag lovar! :)
Jag fick iaf hem: ett lila linne, en rosa "farfarströja", en blå/svart tunika med vita ränder & ett läpplans :) fiint!
Nu ska jag gå till engelskan! bajs vad tråkigt.
men iaf hejdå.


btw. min header har fredrika bara slängt ihop för hon skulle fixa min blogg, så att så fort jag får internet ska jag fixa om den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0