Mitt år, 2010.





färgade håret rött!


tog hål i överläppen. (saknar den!!!)




Corinne tog hål i näsan på mig, med en knappnål! haha!


jag fick nå fel och ladda ner typ 872524 disneyfilmer :)














piercade tungan!




fyllde 17 bast!

Blev prelimenärt (stavning?) intagen på Roden!





gick ut folkis & var på världens bästa klassresa!


roadtrip på moppe med robin!




Roligaste midsommar jag haft! :D

åkte fast med Smith, 50e fattigare...





var på air brusch taning (stavning?)






Var till skansen med mamma & frida!


Zara fyllde 18 :)


Grönan med Anthon,Fredrika & Zara :D



Började på Roden Gymnasiet!





råkade färga håret grönt (a)




fottade elin & fredrika


syster fyllde 16! 






Flyttade!




Julafton & Nyår!

Kommentarer
Postat av: Fredrika

hahahaha bilden på mig,zara och anthon XD hhahaha

2011-01-02 @ 16:59:11
URL: http://freeedrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0