översvämning + löskokta ägg x10

JÄVLA FAN! Vad mer kan jag göra så det går fel?! Allt jag gjort sen jag kom hem har gått åt pipsvängen. Skulle sätta vatten i en burk för att den lukta äckligt, satte på kranen och lät det rinna en stund.. Orka inte laga mat så tänkte laga 3 ägg istället, det börja lukta brännt och jag insåg att jag hade fått vatten på diskbänken och spisen. Jag blev lite smått arg och orka inte vänta på äggen, åt ett och det var typ löskokt x10... Nu drack jag just juice och spillde mera på mig själv än vad jag fick i munnen. Vad kommer hända sen då? Båten sjunker?!






Min såkallade middag! Nu tänker jag gå ut på en ciggis i den fina vädret!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0