jag är grym på rubriker...

Haha, jaa som ni ser så kom jag inte på någon rubrik ;)
För en stund sen drog Fredrika till station, hon åker till Åland idag och jag måste sova själv :( Men det ska väl gå bra! :D  Jag älskar vädret idag! Fy tusan vad det är skönt, satt ute utan jacka på dagiset och svettades! Grymt skönt var det! :) Hoppas det håller i sig nu då!
Nu ska jag fixa lite chokladpudding eller nått sånt, är jätte sugen på choklad :( Och nu såg jag att tvättkorgen med tvättad blöt tvätt står brevid mig.. Kanske måste ta itu med den först.. 

Uppdaterar nog senare, pussen!

Kommentarer
Postat av: alavainio

chocklad är bäst, värm smör och oboy i mikron och så häller du i risgryn :) MUMS !

2011-04-14 @ 19:18:43
URL: http://alavainio.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0