21.57

tjohejsan!
Sitter och chillar biffen i soffan, efter att ha kämpat mig i genom en hög med ogjorda läxor.. Kände att det börja bli dags när jag går på praktik i 6 veckor på tosdag :)
Ska bli grymt skönt och kul att slippa skolan och allt! haha ;) Fyller ju 18 där i mellan oxå, på påsklovet t.o.m :)
Tvingade med min lata syster ut idag oxå, haha. Hon skulle hämta sin cykel, sa hon igår, sen sa hon nej vi gör det imorgon. Så då sa jag till på skarpen (man kan ju låtsas iaf!) att nu tusan går vi! Jag skjutsa henne på min fina pärla, (läs: skrothög till cykel, hehe) som dock slutade med att jag hade punka på bakdäcket när vi kom fram! haha :)


Nu ska jag nog gå på toa och sen sussa! Börjar 10 imorgon, så lite sovmorgon imorgon iaf! :D
puss&gonatt ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0