usch!

Nu är jag hemma i Norrtälje igen och när jag skulle laga en macka så tänkte jag ta philadelfiaost (stavning?) på och den har varit ett bra tag i kylen och när jag öppna den så var den, och jag skojar inte, luden och grön så in åt helvete så man såg inte att det ens var smältost! haha! jag fick panik och slängde iväg skiten och skrek och Anthon och Fredrika trodde jag fått nått fel, men fy fan vad gross!
Och nu är jag hos Becka med Veronika och har just druckit kaffe och ätit chokladpudding, det var gott! :)
Men! när hon skulle titta i sitt kylskåp så såg hon en korv och den var grön, så jävla äckligt! bilder på allt äckligt kommer när jag kommer hem, :)
det var allt för mig, ha det bra!



beckaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0