tisfördriver med ett test!

Du heter: Fanny Nordin
Smeknamn: Har inget, men blir kallad lite olika saker hela tiden! 
Låt som när du är ledsen sörjer till?
Hm, det är nog
Beroende av: Närhet, skratt, musik, fina stunder, sällskap,
Vem behöver du mest just nu: Jag vet en hel del personer jag saknar och gärna skulle vara med just nu, men behöver? Jag vet inte, jag är nog inte i så stort behov av någon just nu. Allmänt? Ja. Men just nu? Not so much.
Vad tror folk om dig?
Det är dessvärre den frågan som går på repeat i mitt huvud mest hela tiden, och också en av mina stora rädslor. Jävligt önödigt, ja. Men det är något jag jobbar på att komma över, i slutändan så är det ju inte det som är det stora viktiga i livet, eller hur?
Stämmer det?
Som sagt.
Vad får du oftast komplimanger för?  ibland får ögonen, på senare tid så har det nog varit mitt hår som fått mest uppmärksamhet.
Vad säger du för att imponera på någon?
Jag tror nog jag aldrig jag varit den personen som "försökt imponera på någon" genom att tänka ut något att säga osv. Bara när jag drivit, men det är ju en annan sak.
Hur imponerar man på dig?
Det går inte att förklara, och jag tror inte heller att det finns något "speciellt" som imponerar på mig, utan det kan nog vara vad som helst. Man bara märker.
Brukar du skratta för dig själv?
Haha, ibland.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?
"Nej"
Var bor du? På åland & i Norrtälje
Trivs du där:
Inte på åland, men i norrtälje gör jag det!
Äger du några converse: Ja, ett par rosa.
Sprit, cider, vin eller öl: Öl och cider
Brukar du bli för full:
Jo
Vad har du för mobil operatör: GSM åland & Telenor
Är du allergisk i mot något:
Nej, där drog jag en liten vinstlott.
Nästa mål i ditt liv: Att bli förskolelärare
Hur svarar du i mobilen: Beror på vem som ringer, fast av någon anledning så blir det alltför ofta "Hej!" i en onaturligt ljus och tillgjord röst, förstår verkligen inte varför jag säger så i princip varje gång?
Vem ringde du senast? Becka, i think.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Ingen aning.
Antal timmar sömn inatt:
Jag vet inte, 9 kanske?
Sov du ensam: Jopp.
Brukar du komma i tid: Jodå!
När mår du bra: När jag är med mina underbara vänner
När blev du fotad senast: Igår på donken, ehe.
Hur känner du dig nu:
Jag vet inte riktigt.
Vanligaste färg på dina kläder: Lite olika, men det är sällan färger som sticker ut så mycket och aldrig skrikiga färger.
Vad saknar du:
 Kärleken. 
Hade du en bra kväll igår: trött som satan,men annars var det bra.
Favorit dryck på morgonen: Kaffe eller apelsinjuice!
Rakar du benen: Japp.
Är du blyg?
Ibland.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Kanske.
Vad längtar du till? Åh, mycket. Helgen, höstlovet!
Hur gammal är du: 17
Är det okej att gråta:
Alltid.
Röker du:
Jepp


Kommentarer
Postat av: m

älskar converse! har tre par!

2010-10-06 @ 11:04:01
URL: http://matildalager.blogg.se/
Postat av: lovisa

fin du är!

2010-10-06 @ 11:09:45
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: melinda

Fin blogg :)

2010-10-06 @ 12:50:37
URL: http://melindy.blogg.se/
Postat av: privat

Ditt namn är ju shakan:)

2010-10-07 @ 10:58:19
Postat av: fanny

Sv privat: Va? :s

2010-10-07 @ 12:21:18
URL: http://fuuuuuuny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0