Svar på tal:

Mina läsare har sjunkit rejält.. Inte direkt kul. :( Och min frågestund gick ju inte så bra igår efter som det var typ bara 4 st som frågade något.. Men jaja, here we go!

Tycker du min blogg är nice?
- Ja, det tycker jag. Kolla in hennes blogg HÄR.
Är du en slampa?
- Väldigt omoget att fråga något sånt och sen vara anonym. Och nej, jag är INGEN slampa.
Vilken musik lyssnar du på?
- Jag lyssnar på typ allt. Fast nej, nu ljög jag! Jag lyssnar inte på hårdrock och sånt där skrikit! haha!

Vad gör du ikväll?
- Ligger och degar i soffan och kollar på tv!


Men nu är det så att på fredag far jag till åland utan emilia :( Men hon kommer sen :D

Kommentarer
Postat av: anonym

tja

2010-10-27 @ 22:32:09
URL: http://fuuuuuuny.blogg.se/
Postat av: emilia

tråkigt att jag inte kunde åka med dig men kommer nästa helg sötnos <333

2010-10-27 @ 23:34:36
Postat av: madde&stina

fin blogg!

haft en bra dag?

kram

2010-10-28 @ 16:59:27
URL: http://nilpau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0