söndag.

jag hatar söndagar, speciellt när jag är ensam hemma, har ett helt berg av disk som jag måste diska innan Fredrika kommer hem. och det skulle jag verkligen inte orka, har fruktansvärt ont i nacken,i ryggen,i magen, i bröstkorgen.. mmm.. i princip överallt. så det skulle bara vara skönt att sova bort allt ont.. Men iaf, igår for jag och Michelle till Tekniska Högskolan och mötte pojkarna, sen for vi till Täby för Lukas skulle sola solarium, haha! Sen när han var klar så for vi till Danderyd och tog bussen där ifrån till Norrtälje, så vi var på riktiga äventyr igår! haha! Sen sov Micke här och det var jätte mys!! ♥ Men nu har han farit hem och jag är ensam igen :( Saknar dig redan ♥

Becka ringde iaf och väckte oss typ 11 och sa att vi skulle ner till Subway och säga hej typ. Så vi gick ner dit och prata lite med henne och Veronika. Jag har rökt 2 cigg på hela helgen och det var igår och så fick jag en av Becka och så rökte jag den, sen höll jag på svimma, allt blev suddigt och snurrigt, så jag satte mig ner och de bara skratta åt mig, de trodde inte på mig.... Men det var iaf hemskt. Och jag har kommit på att jag har inte ätit sen i torsdags typ! hähä, det är ju smidigt.. men har inte varit hungrig, men igår var jag det och skulle äta en billys pizza men kunna äta typ 3 tuggor sen fick Micke resten, jag orka inte äta mera! Jag har fått något fel.. kanske det är så bara för att jag är sjuk.. tror fan att jag är sjuk ännu.. men jag vet inte. Och det kanske är därför jag hade sån sprängande huvudvärk igår, jag dog typ!
Men nu ska jag kolla lite på tv, sen ska jag nog börja med att dammsuga!

Puss!
/ f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0