mmm, korv!

Jag är ensam hemma, och det tycker jag faktiskt inte om att vara! Det är typ storm ute och det bara låter allmänt jävligt mycket! :(

Helgen i korta drag:
Fredag: En timme i skolan, hem och fixa, sen till Åland med de bästa! :)
For till stan med Emilia & Emil, träffade massa folk, sen vidare till Silva, sen hem! :)
Lördag: For till Corinne, där var Becka också! Var där en stund, sen hem och sova!
Söndag: Jävligt seg dag! på kvällen for vi hem till Sverige igen! :)
Det har varit en riktigt rolig helg! Tack för det! :)♥

Idag kändes det som att skolan aldrig skulle ta slut! :(
Men när det väl gjorde det, gick jag och Emilia ner till piercings studion och jag köpte en ny tungpiercing! Den är grymt cool! :D
Sen hem, sen kom Emilia och Michelle hit och nu är jag helt ensam :(
Men jag ska nog kolla lite på tv, sen sova om jag ska orka med skolan imorgon! :o
btw! bilder från helgen kommer upp snart! :)

gonatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0