hemma!

Varit ute och snurrat på stan hela jävla kvällen! Ganska lång tråkigt, men vafan, vi hade inget bättre för oss! :)
Robin sover här i natt igen! typ 3 natten i rad, haha! :) Meeeen han kommer sakna mig sen när jag far imorgon, så han vill vara med mig nu :) Kommer ju kanske inte till Åland nästa helg, eftersom att det är halloween då! Men Robins brud kommer då, så måste ju träffa henne då! Har inte träffat henne på jävligt länge! :) Så det blir nog bra!
Rob är tjock och jag kan skriva utan att kolla på tangentbordet! fy fan vad jag är bra!!!!!!!!!111

kolla här bara!!!
Hej, jag heter fannt, och jag är 17 år och jag bor på åland men jag vor oxå i norrtälje. och jag trivs jävligt bra där. nu har jag inget mera att säga. nu ska jag och rob, gå ut och röka. puss! 

bara två stavfel! JAG ÄR KUNG!
puss igen.



hähä, gammal och över redigerad bild! men vafan, det bjuder vi på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0