det är typ dött på båten.

eeeh, eller där jag sitter iaf. jag sitter vid läsk automaterna och är hungrig och törstig. det är bra att jag sitter vid en läsk automat och en läsk kostar 1€ eller 10 kr, jag har 9 kr och 95 cent. YEAH!
Men min telefon återupplivades iaf! HAPPYFEJS som faan! :DDDD
haha, jag,emil och emilia är pluggisar och far till skolan fast vi är lediga ;)
haha, men jag visste faktiskt inte det och bara för att jag inte hade nått internet hemma så måsta jag fara till skolan och skriva utvärderingen, men man fick göra det hemma och det var bara vi från 1an, haha! så vi satt och loda i skolan från typ 12-15! haha, det kallar jag pluggis! :D men det var ganska trevligt :)
Nu sitter jag som sagt på rosella och tråkar, alldeles själv. men jag funderar på att gå och köpa mig en cola. hm.. i think i do that.
hejdå, så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0