dålig uppdatering!

men jag har inte haft internet så har inte kunnat skriva! :o
Och hela min dag gick åt helvete igår!
Men jag köpte lite fina saker, som det kommer bilder på när jag kommer hem, är i skolan nu så!

Och igår när jag låg i soffan så drack jag saft och hade en saftkanna under bordet och mobilen brevid mig i soffan och så vände jag på mig och joo, såklart så for min älskling ner i saften :(
R.I.P min telefon! :(
Så nu har jag ingen telefon och jag hade ladda på pengar på mitt comviq kort och så händer det där, kuuuwl! :(

Kommentarer
Postat av: julia <3

HUr mår denna sötnosen idag då?? <33

2010-10-29 @ 15:40:37
URL: http://juliaaahh.blogg.se/
Postat av: Zami

sv: Härligt! :D

2010-10-29 @ 17:34:46
URL: http://zandrajonsson.blogg.se/
Postat av: Comviq

Hej,

Om SIM-kortet också gick sönder kan du kontakta kundservice på telefonnummer 0772-21 21 21 för att beställa ett nytt med samma telefonnummer, det kostar 95:-. Du behåller saldot på ditt kontantkort.



Med vänliga hälsningar



Ida Jönsson, Comviq

2010-11-01 @ 15:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0