att man måst gå och bli förbannad!

nu måste jag bara skriva av mig lite! 

Jag fattar inte hur du kan vara så jävla knäpp i huvve och säga att jag ska dra åt helvete fast jag inte har gjort dig ett skit?!
Allt har varit bra ända tills nu, bara för att jag fråga om vi skulle ses i helgen s¨behöver du inte ta upp allt som hände förut! och det stämmer inte ens?! Och du säger att du skiter i det, BULLSHIET!
Varför ska du ta upp det om du skiter i det!? Jag förstår mig inte på dig!
Du fick mig att säga upp kontakten med en underbar kille och vet du vad!? DU KAN BARA KÖRA UPP NÅTT I ARSLE!!! JAG HATAR DIG OCH JAG VILL ALDRIG MERA SE DIG!!!!!!! DRA ÅT HELVETE!!!

Kommentarer
Postat av: Laila

Fyy vad tråkigt ! Hoppas det blir bra

2010-10-20 @ 23:53:05
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: bex.

hoppas de löser sej!

2010-10-21 @ 07:18:07
URL: http://bexollila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0