tjenatjena

Idag har jag haft fullt upp hela dagen! Vi tog halv 2 båten över till Sverige igen och då käkade vi julbord, mumma!
Vi har hållit på flyttat hela dagen, har inte sagt något om att jag ska flytta på bloggen, men det är ganska personligt så har inte riktigt velat. :/ Men iaf, jag älskar den nya lägenheten, den är så tusans awesome! :D
Imorgon tror jag att det blir att umgås med lite peps, sen kanske gå till Åhlens och köpa lite julsaker, är så himla sugen på att julpynta! hihi! :)
slänger in lite bilder på vårat nya hem imorgon när jag orkar ta fram kameran och fota! haha! :)
Men nu tror jag att jag ska kika på film, kan ju vara uppe längre idag, är ledig imorgon! sjukt najs! :)
puss & kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0