@ pappa

fanfanfanfanfanfanfaaaaaaaaaan!
jag råkade just radera mina nyaste bilder, det var faktiskt inte meningen! Men gjort är gjort..  :(
Men jag funderar på att sätta över alla bilder på en skiva och formatera om min data! :o
Och så vill jag ha windows 7! :(
bajsbajs, jag mår inte bra idag. hehe.
Men nu ska jag vara lite barnslig och gå och kolla på disney channel! (jag♥disney channell!!!!)
Har inte alls orkat eller haft tid att uppdaterat idag, men det hoppas jag att ni förstår! :)
puss på er♥

Kommentarer
Postat av: mommo

moffa kan sätta in windows 7 åt dig nästa gång du kommer till Åland. Han har skivan, han sätter det som du vill spara på extern disk

2010-11-07 @ 14:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0