Godmorgon!

Nu tänkte jag att jag skulle lägga upp lite gamla bilder, bara för att jag inte har något att göra. :)

Mina hårfärger de senaste 4 månaderna!


Den blonda bilden är jävligt gammal, men hittade ingen nyare!
Tröttnade på blondt hår, skulle färga det brunt, det blev grönt!



Tröttnade på att vara grön i huvve så färgade det svart - igen! 
och jag älskar det! Nu blir det nog att vara svart ett tag :D


Zara,Jag,Anthon & Fredrika var till grönan! Jag var rik.


Vi käkade på donken, haha! 
Mobilbilder ftw!


Mamma & Frida kom på besök och vi käka kräftor! mumma!


Frida!


Mamma!


Fredrika!


mums!


Andrea!

Före jag flyttade till Sverige gick jag på folkis & det är något som jag verkligen inte ångrar.
Hur jävla kul som helst hade vi :D


Folkis!


Zara, saknad som fan!

Haha, nu vart det nog ganska många bilder! :)
Men nu ska jag gå och laga kaffe & macka! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0