Godmorgon ppl!

Fast det kanske inte är morgon mera, haha!
Jag satt uppe jävligt länge igår och höll på fixa med bloggen, blev lite bilder, en bloglovin-knapp och en klocka! :D
Och idag när jag vakna skulle jag leta efter min mobil och så kolla jag under sängen och hitta ett block och en cd-skiva! På skivan har jag 767 bilder som är tagna för typ 2 år sen? Håller på lägger in de i datan nu, men det tar ju sin lilla tid. :) När jag har lagt in de, ska jag kolla igenom dom, sen kanske det kommer upp lite bilder här :D
Och i mitt block så stod det om min vän Totte och vi har varit "bästa vänner" i 4 år :) Det är awesome! :D
När Anna slutar kanske vi drar ut och fotar och testar hennes nya objektiv! :D Najs Najs!



Kommentarer
Postat av: alavainio

kommer du till macken och röker då jag slutar , ska träffa ronja en snabbis ? :)

kom ner dit till halv :D

2010-11-04 @ 13:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0