frågor, killar frågar sig själva

Vid första dejten

1, Tycker hon om mig?

2, Verkar jag tillräckligt självsäker?

3, Är hon psycho?

Andra frågor på första dejten:

- Kan hon inte resa sig snart så att jag kan kolla in rumpan?

- Ska vi stanna på 7-eleven och köpa groggvirke eller går det bra med måltidsdryck?

- Bytte jag lakan?

I början av ett förhållande

1, Är det okej att vara med andra?

2, Hur säger man egentligen att man är ihop?

3, När kan jag börja bajsa hos henne?

Andra frågor i början av ett förhållande:

- Har hon legat med fler än jag har gjort?

- Hur kan hon lukta så gott?

- Hon har en så mysig lägenhet, kommer vår gemensamma att bli lika piffig?

- Kommer hon att vara snygg i mysbyxor?

I ett långvarigt förhållande

1, Hur stor lägenhet har vi råd med?

2, Har jag blivit tråkig?

3, Kommer jag att bli en cool pappa?

Andra frågor i ett långvarigt förhållande:

- Kommer barnet att bli frisk?

- Kommer jag att svimma vid förlossningen?

- Kommer min flickvän att bli en milf?

- Hör hon om jag onanerar i badrummet?

- Kommer jag någonsin att få ligga med en annan kvinna?


Kommentarer
Postat av: Fredrika

grattis du är en av dom som vann dagens blogg! :)

http://freeedrika.blogg.se/2010/november/dagens-blogg-avslutad.html

2010-11-01 @ 18:27:03
URL: http://freeedrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0