Dag 01 - Presentera mig själv

Jag kom på att jag skulle ju göra det där med olika rubriker nu! :)

Jag heter Fanny Nordin, jag har bott på den lilla holmen Åland hela mitt liv, alltså i 17 år! :)
Förra året bestämde jag mig för att studera i Sverige! Och nu bor jag här, i Norrtälje. Och går på RodenGymnasiet inriktning Barn&Fritid! :) Jag älskar det och jag ångrar mig inte alls att jag flyttade hit, min klass är underbar! :)
Jag går då första året som ni kanske redan har räknat ut! :) 

Mina intressen är att fotografera och vara med mina vänner!
Jag älskar barn & jag älskar att fotografera, när jag har tid och ork så tar jag kameran med mig ut :)
Jag tycker oxå om att leka i photoshop! Men ännu är jag inte så duktig, men jag hoppas att jag blir bättre, övning ger ju färdighet så :D

Jaa, det var väl allt :)

Kommentarer
Postat av: Helena

Dagens fråga:

Vilken julkalender tycker du är bäst? Mysteriet på Greveholm eller Sunes jul? :)

2010-11-24 @ 18:32:43
URL: http://mittlividetalj.blogg.se/
Postat av: mommo

Mycket bra presentation av dig själv, fortsätt o blogga, du är så BRA på det

Kram mommo

2010-11-24 @ 19:02:17
Postat av: BloggCandy

jag gör inte header längre

2010-11-24 @ 19:34:21
URL: http://bloggcandy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0