burrrr!

Kom just hem från marknaden, det var fanns inte så mycket att se och det var jävligt kallt! :o usch för snö & vinter!
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, Robin har farit på middag oxå :/
Klockan 6 far vi till mommo, men det är ju ganska länge dit, haha.
Jag har raderat ALLA mina filmer på datan, det känns väldigt sorgligt! Men det behövdes! :o Har sett alla filmer typ 164 gånger om! haha! Ska väl vara lite olaglig och ladda ner lite flera ikväll, joo just det, blir att dygna med Zara ikväll, det var allt för länge sen vi dygna, haha! :)



och bilderna på mina och robs pepparkakor kommer upp när jag har lagt in alla bilder, blir bilder från middagen oxå så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0