Måndag

Redan 3 maj! :o jösses vad tiden går fort! :D Om 19 dar slutar skolan! fan vad najs! :)
Och i helgen blir det att dra till Norrtälje & shoppa lite :) NiceNice!
YYYYYYYYYYYYSSSSH! :o Idag när skolan sluta, så gick jag till tv rummet i internatet och så hörde jag att det prasssla i sopisen, men jag tänkt att det inte var nått. Sen hörde jag det igen, men jag vågade inte kolla vad det var! Så när Pontus kom så fick fan han ta och kolla och där låg TVÅ LEVANDE ÄCKEL MÖSS!!! :((( uuuuj. Det var inte så trevligt :) Men nu är dom borta, tur det!
Var och spelade kubb med Zara,Emil,Jonas,Jimme,Anna,Tomas & Julle igår :) Det var roligt! :D Sen så fick Zara nå fnatt och sa att vi sku känna på vattnet så vi gjorde det, vi stog på en typ flytbrygga, vi stog i ett hörn så vi sjönk ner typ till knäna, sen så tog Jonas och Emil i den "lilla bryggan" man går ut på, och lyfte upp den typ & vända lite på den, så vi blev mera blöta och kalla, fyyyyy satan vad kyligt det var! :o
Men nu känner jag mig sjuk :/ huvudvärk åsså typ feber :( Stackars mig, och inte nog med det så har min enter knapp fuckat ur och är knäpp. Det är inte min dag idag!
Och just det! Höll på svimma idag oxå! (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0