nåå moj.

har inte varit så aktiv här på bloggen, men det har hänt så mycket på sistone tycker jag.
var på släktträff idag, det var ju sådäär.. kunde ha varit roligare! men att fick träffa mina småkusiner som jag aldrig träffat förut, det var lite roligt! :)
och joo förresten så bor jag hos pappa på heltid nu. :)
Händer resten av veckan:
Torsdag - Hjälpa farmor med lusthuset, Stå på loppis och sälja bort en massa skit!
Fredag - Med farmor och Bea till godby!
Lördag - Till mjuk&len på airbrusch tanning, fransk lackning av naglarna och formning av bryn samt färgning! :D
Söndag - Städa ur boden på gården och ha loppis med Bea!
Måndag - sammaaaaa som ovan :)
såå jag har min vecka planerad iaf. tufft. har nog inte haft det på länge! :)
men nu måste jag nog sova, så jag orkar upp imorgon! :)
natti natti!

Kommentarer
Postat av: mommo

jag har trott att du har bott hos pappa på heltid redan , då du är skriven där så är det ju ens permanenta hem

2010-07-29 @ 09:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0