26 juli

Imorse väckte Bea mig typ klockan 9, för vi skulle till Godby och handla med farmor. Det var bra att jag kom med! För jag fick ett par skit snygga skor av farmor :DD
Men sen for vi till stan och skjutsa Alex till båten! Och så for Bea och jag till Emmaus och där köpte jag ett par till skor ;) skitsnygga!
Och sen när vi kom till eckerö så hade mitt H&M paket kommit med mina efterlängtade kläder! :D Så detta har varit en jävla bra dag! :)
Senare ikvl, kanske vid 7 eller nått, så drar jag in till stan och träffar folk! :) så om någon vill ses är det bara att höra av sig! :)
Nu ska jag typ ut och röka - se på tv - fixa mig - stan :)
hejdå!



kände för en bild :)

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Oj,vilken tur du hade då. Vad roligt

2010-07-26 @ 21:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0