Nu får det var nog!

Asså nu får du för i helvete lägga av. Fattar du inte hur jävla patetisk du är!!! Ingen jävel bryr sig om din blogg och tror du själv på det att du hade "50" besökare och sen typ 5? Asså det är typ INGEN som är intresserad av din satans jävla blogg, den är så jävla ointressant och du är så satans jävla feg att du bara säger att fredrika har gjort något med din blogg men du kan för i helvete inte säga vad fan hon gjort! Nu får det fittan vara nog, jag blir så jävla förbannad på dig! Sluta hålla på klaga och dra in Linnéa i detta, du är EN OMOGEN LITEN JÄVLA FJORTIS!!!!!! Du tror du är så jävla snygg och perfekt och att alla ska tycka om dig för att du får anorexia snart, SKAFFA DIG ETT LIV! Du inser inte hur jävla dum i huvudet du är! Du får säga vad fittan du vill nu, men nu har jag fittan fått nog och Fredrika har fittan inte gjort något med din jävla statistik hon är för i helevete ingen data nörd.
Asså jag blir så in åt helvetes jävla förbannad när du gör som du gör. LÄGG NER! Och en sak till! Varför säger du till Fredrika att hon är omogen och att du är VUXEN?! var i helvete är du vuxen någonstans?! Enligt mig och säkert många fler är du den barnsligaste 15 åringen som finns.
Tack för mig.
Hon kommer INTE acceptera min kommentar, så jag skriver det här. Hon får säga vad fan hon vill, men just nu blir jag bara så jävla arg på henne!


Asså nu får du för i helvete lägga av. Fattar du inte hur jävla patetisk du är!!! Ingen jävel bryr sig om din blogg och tror du själv på det att du hade "50" besökare och sen typ 5? Asså det är typ INGEN som är intresserad av din satans jävla blogg, den är så jävla ointressant och du är så satans jävla feg att du bara säger att fredrika har gjort något med din blogg men du kan för i helvete inte säga vad fan hon gjort! Nu får det fittan vara nog, jag blir så jävla förbannad på dig! Sluta hålla på klaga och dra in Linnéa i detta, du är EN OMOGEN LITEN JÄVLA FJORTIS!!!!!! Du tror du är så jävla snygg och perfekt och att alla ska tycka om dig för att du får anorexia snart, SKAFFA DIG ETT LIV! Du inser inte hur jävla dum i huvudet du är! Du får säga vad fittan du vill nu, men nu har jag fittan fått nog och Fredrika har fittan inte gjort något med din jävla statistik hon är för i helevete ingen data nörd.
Asså jag blir så in åt helvetes jävla förbannad när du gör som du gör. LÄGG NER! Och en sak till! Varför säger du till Fredrika att hon är omogen och att du är VUXEN?! var i helvete är du vuxen någonstans?! Enligt mig och säkert många fler är du den barnsligaste 15 åringen som finns.
Tack för mig.

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har nu kört igång julklappstävlingar

& det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-12-15 @ 20:15:59
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Fredrika

haha fanny fuckar ur totaaaalt

2010-12-15 @ 20:36:59
URL: http://freeedrika.blogg.se/
Postat av: linnéa

Hahahah Fanny jag har nog ganska så rätt uppfattning om dig, fyfan vad lågt. Elin är nog fan inte en omogen 15åring, däremot jävligt mkt mognare än vissa andra! Du är ju sjukt sorglig, är du seriöst så jävla missnöjd med dig själv att du inte har bättre för dig än att sitta och hacka ner på andra? Herrejävlar vad man blir trött på dig!



Och dessutom, om Elins blogg är så jävla ointressant, läs den inte då? Haha, vad fan är ditt problem? väx upp säger jag bara.



Förresten, det är inte Elin som dragit in mej i detta, jag drog in mej själv ;)

2010-12-16 @ 15:37:44
URL: http://linneasomfan.bloggplatsen.se
Postat av: leenin

det är mera än accepterat =)

2010-12-16 @ 17:04:37
Postat av: jessie o jonas

helt rätt fanny :)

2010-12-16 @ 20:00:23
Postat av: Alexandra

Prata inte vem som är mogen eller inte, är du arg på henne tar du det med henne och blandar inte in alla och är så jävla omogen och skriver massor av skit, Väx upp tjockis och var inte så avundsjuk på andra ;)

2010-12-17 @ 20:57:30
Postat av: fanny

hördu du alexandra, jag har inte blandat in massa andra? Jag är verkligen inte avudsjuk på nån?

2010-12-17 @ 21:24:15
URL: http://fuuuuuuny.blogg.se/
Postat av: linnéa

Fanny, genom att skriva om detta på din blogg så blandar du in andra, om du inte tänkt på det?

2010-12-19 @ 12:05:16
URL: http://linneasomfan.bloggplatsen.se
Postat av: hahah fittans störda alexandra

HAHAHA fittan va sorglig som börjar klaga på att va omogen när du tar till personangrepp !! haha cpppppppppppp

2010-12-19 @ 12:31:11
Postat av: Alexandra

Så mogen att jag vågar stå för mina åsikter iaf :) Har du dyslexi eller? :)

2010-12-19 @ 21:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0