Jävla måndag :O

Dagen började med att Fredrika väckte mig och villa ha hjälp att få upp dörren. Jag gick upp och då insåg vi att den har frusit fast..lyckat! Så vi har suttit inlåsta i lägenheten ett bra tag och för en stund sen kom våran hyresvärd och hjälpte oss få upp dörren! :)
Nu ska jag och Fredrika äta kladdkaka som vi har bakat, eller man kanske inte kan kalla det för kladdkaka för vi hade inte alla ingredienser, men ändå..haha!
Imorgon är det sista dagen i skolan,då bär det av till Åland!
Just det! Tappade mitt sim-kort i juicen idag också x)
Tjaaao :D

Kommentarer
Postat av: A

din syster är snygg :)

2010-12-20 @ 20:53:01
Postat av: Fredrika

hahahahh tackar ;D

2010-12-21 @ 13:35:20
URL: http://freeedrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0