heeeejsan

Nu är Anna här :) Vi kollade just klart på  the Butterfly Effect 3, den sög, haha! :)

Kommentarer
Postat av: leenin

kommentera anonymt?

jag går aldrig in på din blogg, läser den aldrig, är inte intresserad, och så lägger jag inte ner energi på någon jag inte vill ha att göra med. Så tala för dig själv

2010-12-30 @ 22:35:54
Postat av: leenin

nänä.

du kallade min sjal tantig?

sen köper du en själv. Alltså snälla, ge upp fanny, snälla.

fattar inte vad som flugit i dej, hur kan du vara så jävla dum mot folk? du säger precis vad som helst, jag skulle ALDRIG kunna kalla någon bitch eller hora.

så jävla dumma ord, tänk efter vad orden du säger betyder innan du säger dom.

2010-12-30 @ 22:42:24
Postat av: leenin

jaha, då måste fredrika ljuga :o de brukar hon inte göra.

den leopard mönstrade jag köpte förut i norrtälje.

haha, du sa att den va tantig och ful, sen så köpte du en själv? hm

2010-12-30 @ 23:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0