regn regn regn!

Usch Usch! Det bara regnar och är kallt ute nu, det börjar väl bli höst nu då :/ men det är ändå ganska mysigt med höst :)
Men iaf idag när Becka och jag kom till skolan så sa Frida åt oss att våran lärare var sjuk så vi börja först typ 10! :o så då kunde vi ha kommit senare, :( och sen så fick vi sluta tidigare för vi hade ingen data idag (min grupp alltså, haha!) jävla fint! Och imorgon går vi till 20 i 5, jag kommer typ vara död när jag kommer hem sen :( men på pnsdag har vi typ 1 eller 2 lektioner :D Våran data lärare är borta så vi slipper datatimmen, sen har vi håltimme efter det, sen kanske vi har engelska om våran lärare inte är sjuk ännu & sen har vi matte med rektorn, haha! så det det blir att börja typ 12.40 ist för 8.50 ;) jag gillar läget! :D
men nu ska jag nog börja laga mat, fredrika slutar först om 20 minuter och jag är jätte hungrig! :o
efter maten blir det att fixa om designen på bloggen och städa lite här :)





puss
/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0