mårsning kårsning

nu sitter jag och robin på eckerö linjen igen (!!!!) jessus. har åkt båt 3 gånger på 6 dar nu fan och på torsdag blir det igen! haha, men det ser jag framemot faktiskt, då ska vi flytta saker till lägenheten! :D najs!
men iaf! nu har emelie lämnat oss! :( det är sorgligt, saknar henne redan! :( men vi ses kanske om 1 månad igen! då kanske det blir att fara med robin till marknaden i hudik tror jag?  :D jag gillar't! :D
men aaaaaatt.. igår var det najs, eller aa.. inte sen när vi for till grillen men..
aeffarn var elak och tog mina moppe nycklar (y), så robin måsta ringa och väcka emelie så hon skulle komma ner med mina nycklar, jessus säger jag bara. hähä

OCH LEENIN, DU SKA SATAN SLUTA UPP MED SÅNT DÄRNT SKIT! JAG PRATAR INTE MED DIG SÅLÄNGE DU GÖR DET! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0