why do I always get the shit?

jaa, jag vet inte jag. men har en känsla av att allt jag gör blir fel, allt jag säger får jag skit för. Och alla snackar skit om mig. Vem fan kan man lita på nu för tiden?! Ingen! Jo,mina närmaste vänner, dom bästa. Ni är helt klart guldvärda! :)
Menmen, det är åland vi snackar om. Välkommen till Åland, Det du inte vet om dig själv, vet alla andra. Det är Åland i ett nötskal :)
Jävla skit holme det här alltså. Alla vet vem alla är och alla hatar den här fittön. :)
Så jag hoppas som fan att jag kommer in i Sverige så jag slipper den här skiten! :o
Men nu börjar jag få ont i ryggen :o Ska kika på tv lite till Robin kommer tillbaka sen ska vi sliiiiiiiiiiira lite till :D
Nejmen just det! :D Jag fick ju mina kläder från h&m idag! bilder kommer senare!

Kommentarer
Postat av: Frida

din header är lite felstavad (;

bekymmer * :P haha

2010-04-18 @ 21:29:56
URL: http://puckotfrida.blogg.se/
Postat av: Aboo

Vad har hänt? :(

2010-04-18 @ 21:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0