skit dag!

mensvärk idag igen :s asså jag börjar tro att jag har nått annat fel i magen eller kan man ha mensvärk i 3 dar? :o
jag ork iaf inte ha mensvärk/ont i magen mera :( det är inte kul!
kollar på kiss kiss bang bang med silva nu iaf eller vi har typ kollat klart på den men jaja :D
och jag vill till London eller nått sånt och shoppa! :o får någge jävla fel snart om jag inte får fara och shoppa snart! jag vill ha nya kläder nu! :(
verkar som att alla, dom flesta, är sura på mig. men jag vet inte varför! :o bara för att min dag har gått åt helvete! :(
men just det, måste skicka i väg ansökan till fordon och vård snart. men jag hoppas mera än allt annat att jag kommer in i norrtälje! orka med Åland mera alltså, det du inte vet om dig själv, det vet alla andra om dig ;) :o
det är sorgligt att bo på Åland. :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0