28.04

Man kan inga ha en bättre födelsedag än vad jag hade igår! :) Den var skitbra! :D
Mamma,mommo,fredrika & robin "firade" mig hemma, sen när jag kom till folkis så var det ingen där :o så jag gick och rökte och sen hörde jag hur Jocke,Pontus,Micke & Silva röjjde som faack i musikhuset. "FAAAAANNY" "FAAAANNY" skrek dom flera gånger, haha. så jag gick dit och när jag kom in så sjöng dom för mig :) Det var lite gulligt tycker jag :) Men sen härja de lite i mickarna och på trummor så jag blev typ döv (y) haha.
Och det är bara 17 dar kvar av folkis :( sääätan! jag vill egentligen sluta, men jag vill på ett sätt inte! :( Kommer sakna alla som satan! :(  Sa till Silva igår att jag kommer fan lipa på avslutningen! :o Och hon sa att hon oxå kommer göra det! Det är sorgligt. Men så är det. Kommer sakna ihjäl mig! :( Folkis har vart det bästa (ibland sämsta) året jag vart med om! :)

aja, nu ha jag iaf data och vi ska göra nått shiet i "SketchUp" "keeetchup" :) haha. men jag fattar nada! :o

Kommentarer
Postat av: Susy

Vilken härlig födelsedag du fick :)

Och va sött att de sjöng för dej...och ja, man saknar dem man gått med i folkis...massor, men samtidigt har man fått vänner för livet!

2010-04-28 @ 08:26:08
Postat av: Fanny

SV: Jodu, Susy! :D Den födelsedagen glömmer jag aldrig :)

Jo, man gör ju det :/ Jo :D

2010-04-28 @ 08:37:39
Postat av: Mamsen

Folkis är ett minne för livet.Vissa delar kommer man att glömma,och vissa delar glömmer man aldrig.

Även jag som är "gammal?!" kommer ihåg roliga saker från folkis-tiden.

Så visst blir det säkert lite sorgligt när du slutar,men du har ju fått nya vänner också,som kanske är kvar fast skolan slutar:)



Förästen fin blogg du har.Ha en bra dag

2010-04-29 @ 10:05:16
Postat av: Fanny

SV: Mamma, Jo så är det :)

Tack för att du tkr det :) Tack, du med! :)

2010-04-29 @ 22:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0