Idag har jag:



Hade ju helt glömt bort det, tänk vad tiden går fort, vad mycket som har hänt och hur mycket bättre jag har blivit på att blogga (enligt mig sjävl,haha!) och nu såhär på 1års dagen och allt ska jag dra en vinnare av dagens blogg! :)

Drar 3 vinnare ikväll! 

Emelie!

Hon är en 22 år gammal tjej som skriver om allt från hennes vardag till mode & skönhet! Kolla in hennes fina blogg!

Linda!

Hon har en bra och fin blogg! Så kolla in på hennes blogg och släng in en kommentar! :D

Bella & Cissy

De som har denna blogg är två 14-åriga tjejer och de kallar sig för Bella & Cissy.
De bloggar om sina liv, intressanta saker som de tycer behöver uppmärksammas! :)
Så kika in på deras blogg!

Grattis till er som vann! :)
För er som inte vann, får ni en ny chans imorgon!
Har även haft besöksrekord idag, har haft en massa läsare förut,men eftersom jag bytt blogg lite hit och dit så har de försvunnit! :( Men nu ni som läser min blogg,så hoppas jag att ni följer min blogg och gärna följer via bloglovin!



Nu ska jag bara skriva till alla er som varit med och tävlat, sen ska jag sova! Natti Natti!♥

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

grattis till dom ! :)

2011-03-09 @ 00:00:45
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

grattis ;D

2011-03-09 @ 08:43:17
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0